Ya empieza a calentarse el zulo??? Otros pagando una pasta por ir a la sauna.....
@Ant para finales de.mes que dia es bueno para trasplantes? Por cierto no paras, eres un crack.
Ya empieza a calentarse el zulo??? Otros pagando una pasta por ir a la sauna.....
@Ant para finales de.mes que dia es bueno para trasplantes? Por cierto no paras, eres un crack.
LAS SEMILLAS SON COMO UNA CAJA DE BOMBONES; NUNCA SAVES LO QUE TE VA A TOCAR
No chaval, no es ley de vida tu desigualdad; no te dieron la oportunidad, ESCUPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR
ei @Ant
les llavors d Ciskey/AOS les vaig regalar..
com que NO M´AGRADA la Ciskey...però ara veig que em vaig precipitar
Ahir vaig star fumant la destrozAOS amb el JC d despedida que torna a California aquesta setmana i li va agradar força.
Igual avui poso quatre llavors d´AOS i busco una femelleta, que sola ja m´agrada a mi també
Salut i bons cultius
pd- @escubidoo l´Agent-Orange si te gusta a la que pueda te saco eskejejeje, ya te pego UN GRITO cuando lo tenga enraizadito ?ok?
vaig a x gel![]()
OJOCON TUOJO
STOP BALES D GOMA
MUCHA POLICÍA... POKA DIVERSIÓN
Gracias @kram si que me gustaría poner una agente orang lo que ahora me subo y bajo a final de mes pero bueno es igual
@HuMoDeNsO yo creo que siempre en luna nueva es mejor hacer los trasplantes pero bueno otr@s tienen otros métodos.
Me quitan internet unos días disculpar si no entro hasta que no me den la nueva conexión.
Nos vemos a final de mes muchach@s que hagais los fumables que tocan
Yo me hago uno a vuestra salud desde ya
Salu2![]()
Link para asociarse o darse de baja en la AICC,también para ponerse en contacto con el departamento comercial http://www.cannabiscafe.net/foros/misc.php?do=forms Asociate a la AICC por solo 25 euros al año.
No + MULTAS.
Aquest mes el dies mes favorables per trasplantar per potenciar el creixement serian 16 per la tarda a partir de les 13h fin el 18 fins les 10 h del mati, el dia mes bo de tots es el 17 tot el dia, son dies arrels, luna descendent i cuart creixent.
Arrels perque es la part que ens interesa potenciar cuan fas un trasplant, lluna descendent perque actua sobre les part terrestres i cuart creixent perque es cuant la planta estira mes las part aereas.
Per fer transplants per parar el creixement vegetatiu i estimular la floració seria lo mateix pero nomes la lluna tindra que estar en cuat menguant.
Al final de mes el dia 26, arrels, aprofitant la marea descendent que va desde les 5:30h a 11h i 17H a 0:45, pero la lluna comemça a menguar i ja es ascendent.
Es que si paro m'aborreixo molt, jejeje, ja sap si vols llavors MP i t' envio un carro, jajaja
Tranquil que en tinc per para un tren, si surten interesants es podra fer una bona selecció, catarem con surten i despres valorarem, a MI TANT POC M'AGRADA la Ciskei, es molt suaveta, per fumar per el dia pero res de l'altre mon i aixo que era una seleccio, jejeje pero segur que el masclet AoS l'arreglara, de moment en aromes ja si ha guanyat, son dolços i amb tocs citrics.
Cada vegada tinc mes ganes de tallarles, jejeje, no li pasis llavor que sino dintre de un any les veurem en algun banc yankee, es broma, encantat de que li agrades
Germina a partir de dema a la tarde, que es dia arrels, tens fins el 18 al mati pero els dies mes favorables per germinar son els dies arrels abans o despres de lluna nova, aquest mes varen ser els dies 6 tarde, 7 i 8 mati, el mes de Juliol, 3 a partir de les 22 fins el 6 a les 23h.
Quin rotllo os he fotut
Salut i un de Lillytroyer![]()
Última edición por Ant; 15/06/2013 a las 15:30
Mi seguimiento http://www.cannabiscafe.net/foros/sh...-olla-LED-S-GO
Antes del hombre,Bosques, despues del hombre, Desiertos
CAP rotllo COMPANYper a mi és INFO d la BONA
per cert, com tens la Lilly???
la meua, d les llavors que ens va regalar a l´spannabis l´amic @CeNla tinc ja amb 60 dies d flora
i caurà la propera setmana abans d les previstes plujes
un d haixa la teva SALUT
OJOCON TUOJO
STOP BALES D GOMA
Les lillys una esta presiosa i l'altre a sortit tiquis miquis, nomes li ensenyes el adob, el que sigui i ja es descompesada, molt sensible a tot, vaig fer esquixet de cada pero sol va viure la que pinta be, seleccio natural, les meves van 1 setmaneta mes tard que les teves pero al ser en indoor no problemo, que plogui lo que vulgi, aixi m'estalviare de regar el hort, jejeje.
Salut
Mi seguimiento http://www.cannabiscafe.net/foros/sh...-olla-LED-S-GO
Antes del hombre,Bosques, despues del hombre, Desiertos
Tinc per casa la lily piña, me la va passar gandalb, @Ant si vols eskeixet per creuarla amb lo que vulguis ja saps, un toque y li paso al.mestre.
No chaval, no es ley de vida tu desigualdad; no te dieron la oportunidad, ESCUPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR
Ey esa lili me trae loco mira que le tengo ganas cuando puedas y si no es mucha molestia me podrías pasar algún esquejillo.
Yo al final he puesto semillas de swet tai,black jack,old schol, jack47,gren poison ,early marroc,cream caramel y no recuerdo más son feminizadas y si queréis esquejes dentro de poco tendré para expandiraparte de los esquejes de destrozaos,sourbable creo o sourno se que ,la time wek creo buff y no se cual más ja,ja
vamos completito este año espero.
Buenas katas compis que estoy en girona ahora.
Salu2![]()
Link para asociarse o darse de baja en la AICC,también para ponerse en contacto con el departamento comercial http://www.cannabiscafe.net/foros/misc.php?do=forms Asociate a la AICC por solo 25 euros al año.
No + MULTAS.
ei @HuMoDeNsO & agazapao
imposible contastar con el Miki.
por lo k APLAZAMOS el intercambio muestrillas d ICE para +adelante,mejor pasado Sant Joan jajaja.. que hay que QUEMARLO TODO
ya lo hablamos DIJOUS
Salut u bons cultius![]()
OJOCON TUOJO
STOP BALES D GOMA
Ruben se une, este jueves subira muestra para que valoreis su primer ice.
Se fue de casa tan contento como impresionao jajajajaja