Actualitzooooooooo!
Les imatges les he pres fa uns cincs dies, quan la planta fa 4 mesos i dies.
Com he marxat uns dies fora, he hagut de montar un sistema de reg, i hi he invertit força hores la veritat, perquè no ho havia fet abans i ho he aconseguit realitzar a força de fer-ho i refer-ho una infinitat de vegades.
Potser a algú li pot servir tota la moguda que he montat, ja en faré un foto reportatge.
He buscat fer el més senzill posible per sobre totes les coses, menys coses que puguin fallar, són menys coses que fallaràn.
Un dipòsit d'aigua de 100l del xino (12 pavos), una bomba sumergible del AKI per suposadament 5 metres d'alçada (29), 5 metres de tub de reg de 25mm (5), un tap de 25mm (2,50), temporitzador digital (8), abraçaderes, brides, cargols, etc.
Des de que li vaig fer el crooping l'he tornat a lligar diverses vegades ajustant-les i bellugant-les per maximitzar l'area que rep sol directe.
Sent aquest el resultat:
La mala noticia és que vaig trobar un dany a les fulles que no havia vist mai, i tampoc he trobat indicis del culpable; ours, larves, res de res.
En les fotos s'aprecia el dany a la fulla però la flor de les branquetes afectades (les superiors/principals sempre) també es veien afectades, tenien un aspecte marronòs, com de prodriment, no em va molar gens...
He obert un tema en la Enfermeria i la penya em comenta que són cucs, un colega li farà una bona aplicació de bacilus en uns dies, i aviam com evoluciona.
.................................................. .................
Actualiseixonnnnnn!
He marchado unos dias y he tenido que montar un sistema de riego, he buscado hacerlo lo mas senzillo posible, cuenta con un depósito de 100l y una tirada de tuberia de riego de 25mm de 5m. de momento creo que funciona, està programada para hacer un riego de un minuto un dia si un dia no.
me quedo sin bateria luego sigo la traduccionnnnn....
Luego del primer crooping he tenido que volver a atar algunas ramas o canviarles la orientación, buscando maximizar la superfic
ie que pilla sol directo.