+ Responder Tema
Resultados 1 al 2 de 2

Tema: looking for a room for a few weeks in Holland.

Gracias
    1
    0 gracias recibidas en 0 Posts
    Mencionado
    0 Mensaje(s)
    Etiquetado
    0 Tema(s)
    Citado
    0 Mensaje(s)

smoky looking for a room for a few weeks in Holland.

zoek naar een kamer voor een paar weken. Hallo excuus mijn vertaling, ik ben een consument van cannabis en andere stoffen voor vele jaren sporadisch tanbien, zou ik graag iemand om een ​​kamer te besteden in Holland, Amsterdam en andere steden te huren vinden, "dus als je me missen dan waar om het roken te kopen, - ), "maar in principe wil ik het gebied, dat zoals u weet een goede Amsterdam, omdat het zou me meer vertrouwd. Ik ben opgeleid, rustige en goede vibes, op zoek naar rust en breng enkele dagen roken goede dingen en onderbreking van mijn dagelijkse leven. Ze werden blootgesteld als er iemand geïnteresseerd in het huren van een ruimte voor rustige dag, neem dan contact op door PM en we zullen meer specifiek te praten mail. Dank u. Godo. looking for a room for a few weeks in Holland. Hello excuse my translation, I am a consumer of cannabis and other substances for many years tanbien sporadically, I would like to find someone to rent a room to spend in Holland, Amsterdam and other cities, "so if you miss me where to buy smoking, - ) "but in principle I would like the area, which as you know a good Amsterdam because it would make me more familiar. I am educated, quiet and good vibes, looking calm and spend some days smoking good things and break from my everyday life. They were exposed if someone interested in renting a room for quiet days, please contact by PM and we'll talk more specifically. Thank you. Godo. PM contac thank,mail...

Gracias
    25
    9 gracias recibidas en 7 Posts
    Mencionado
    0 Mensaje(s)
    Etiquetado
    0 Tema(s)
    Citado
    4 Mensaje(s)

Re: looking for a room for a few weeks in Holland.

Que te metistes colega??

+ Responder Tema

Usuarios Etiquetados