Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Organizar catas en Tarragona!!!

Colapsar
X
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

• Re: Organizar catas en Tarragona!!!

Joder que envidia.....
    Isaki, te llegó lo tuyo?

Comentario

Bon dia companys!!

sols tinc paraules d´agraiment cap a tots vosaltres

ens ho vam pasar d puta mareeee
      llàstima del fred... però el bon temps arribarà ràpid i el lloc collonut

ALT NIVELL d fumables i resta vegetals i salsetes

Ahir vaig repetir calçots i katar d trankis la Black Jack del Gere, Cal.Orange del Frodo i X18_LLimoneta del profe d mica en mica...

Salut i MIL gràcies x TOT
      Mark
      OPEN THE BORDERS
      ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Babilon todo de puta madre, de verdad, muchísimas gracias y a ver si para la próxima te puedes venir tío, que te perdiste una catalçotada de órdago.... Me parece que te confundiste por eso, yo te pedí uno de cada (BB y Sensi) y Edu trajo dos de cada una!!!, uno de los dos de BB no sobrevivió, pero creo que Kram se lo llevó al final para ver si lo podía salvar, los otros ya los repartí (creo recordar que los vecinos de bcn se llevarón uno de Sensi y los otros dos fueron para el que tenían que ir, así que todo perfecto...).
        Otra cosa que te quería decir es que tanto la BB como la Sensi son unas selecciones cojonudas, muy buenas matas en todos los aspectos, eres un fiera....
        A los demás solo me queda daros las gracias, he leido los post de la gente que ha ido comentando y por lo que veo se puede considerar un exito, me alegro..., aunque me quedó un sabor agridulce ya que me hubiera gustado probar mas cositas que se me quedarón en el tintero como la Grapefruit de Kram o la Amnesia de Jashman (aunque probé su hash y estaba bufff, y ayer lo corroboré en casa con una muestra que me dió y seguía estando bufff..., le tengo que dar las gracias por los consejos sobre las mallas que pondré en práctica esta semana, un crack!!!), para la próxima espero poder estar mas al pie del cañón.
        Por cierto Gere, esa "Afghan Kush" que probaste no era tal!!!, era "Exotic Kush", me alegro de que te gustará.

Un saludo y buenos humos!!!

PD:Bud esta noche cataré la Gape tuya, ya te comentaré..., y ya he borrado mensajes, sorry....
        PD 2:Frodo me llevé una ramita que ponía SB y no se si es Somango Bilbo o Sour Bubble, me puedes decir algo please?.
        Editado por última vez por isaki; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/23125-isaki en 29/11/2010, 09:53 .
        sigpic
        Cultivando sonrisas...

Comentario

si, mi me pasa lo mismo isaki
          me kedé con las ganas d katar esa nebula pero NO ME KEJO d lo katao

d eskejejes me llevé un puñao
          -los 6 minis d JH-Uris del Mestre Frodo (los he puesto en mi taper denraizao)
          -1 Mako Haze + 1 SensiStar (me lo distes tu, isaki) + 1 roto d BB k ayer la palmó
          -4 sourbubble tb del frodo (que no se para kien van yo ya me kedo uno porsiaká) + 1 Kali (k també es keda a kasa)
          -1 GrapefruitHaze (jo ja el tinc, del chian, aquest serà pel Young.. ja li baixaré dijous)

Molta salut i bons fumables
          OPEN THE BORDERS
          ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Huoles!!!!

Abans de res, donar-vos les GRÀCIES a TOTS per el pedazo dia que vam gaudir amb molt bona companyia, menjars i herbes...

Nosaltres ( Komando Barna ), vam arribar al poble de Duesaigües ( aquí és on vaig veure que la meva veu de dona que m'orientava era més catalana que jo, al no acceptar el nom de Dosaigües ), al aaribar el poble vam veure que no teníem cobertura i després de probar un nou sistema de containers patentats per movistar i la cabina del poble, ens va venir a buscar l'ISAKI i algú més que no recordo....

Vam arribar a la casa i aquí ja vaig tenir la meva primera gran sorpresa.... pedazo de local que s'han trobat aquesta gent de Tarraco..., és perfecte, l'espai, l'ubicació, l'entorn... i el preu...

Un cop allà ja hi havia molta gent, vam poder anar posant cares als primers niks: Frodoman, Gere, Bud-Professor, Mota27, Senyor-X, Trankardos, Zeus.... mentres saludàvem als coneguts Sitarbuda i Chian Pit...

Dsprés de començar a tastar varietats i més varietats, haschis.... i pendre una mica el poc sol que hi havia per entrar en calor...., els mestres calçotaires i fogoners es van posar a fer la feina bruta ( Chapote, Sitar... i més gent que s'ho va currar, MOLTES GRÀCIES )

Ens vam posar a fer la comilona... magnífics calçots, encara ahir m'en vaig menjar amb ma companya... les salses també boníssimes, la picant, la més avinagrada..., molt bó també les diferents delicatessens vegetarianes que ens va preparar el Senyor-X, buff!! Jo també odio els dàtils y les boles de coco de dàtils i avellanes..... estaven BONÍSSIMES...

Cal comentar que aquí vaig flipar quan vaig veure el gos del Senyor menjant pa com aquell qui menja una bona butifarra de pagès...

Vam realitzar una gran sobretaula després de dinar degustant les magnífiques herbes que tothom portava i xerrant del nostre mono-tema cannàbic.... llàstima de la gran fred que feia...., ni un gironí atitat como jo vaig poder aguantar... estufes pels peus o lecho elevados on poder-nos posar per anivellar-nos al foc...

Literalment, el fred ens va er fora, perquè sinó amb la bona companyia era difícil moure'ns d'allà...

Jo vaig pillar:

Una mare de Deep Chunk del Sitar, un de Sourbubble de Frodo y un de Kali Mist de Isaki em penso...

Ahir vaig probar La Kali Mist de l'ISAKI i la veritat, m'ha agradat molt i molt, haze carnisser, tipus Western, ben cogollada i resinada i curada i un colocón força potent, amb molta generació d'idees...

Fuah!!! Tanta herba, al final no sé què em vas donar Bud-Professor... un era X-18 y l'altre?? Ummm....

Lo dit: MOLTES GRÀCIES per tot!!!!!

Jah man!
            - NINJAGARDEN -

"pokito a poko entendiendo
            que no vale la pena andar por andar
            que es mejo caminar pa ir creciendo"

RIP - Àlex, LMN
            RIP - Gaspar Fraga
            RIP - Trixer

Caminant..., caminant..., farem via!!!

Comentario

Originalmente publicado por isaki Ver Mensaje
              ...PD 2:Frodo me llevé una ramita que ponía SB y no se si es Somango Bilbo o Sour Bubble, me puedes decir algo please?.
              La SB es la Sour Bubble, a la Somango le pongo SOM ,aunque para esta última a partir de ahora habrá que pedirsela a Chian , chian em podries anar preparant uns eskeixets d´aquesta Somango tan guapa que tens...

Originalmente publicado por kram Ver Mensaje
              ...-4 sourbubble tb del frodo (que no se para kien van yo ya me kedo uno porsiaká) + 1 Kali (k també es keda a kasa)...
              ...en lloc estaran com a Can Kram , per cert kram, grcies per la samarreta i demés "complements" que no vaig enrecordarme de dr-t´ho. La samarreta es de qualité, qualité...com s´els gastan aquests de la AICC , que no estaria de más ver algunos nicks más de verde en eeste hilo..., que mala lexe que tengo

[IMG]http://www.cannabiscafe.net/foros/
              PASE SEGUIMIENTO DE LA MAMIHOME

Comentario

a la que tingui TEMPS, passo pel fil del Gran Mestre Frodo que vull veure fotos d com s´ho kurra amb els eskeixos-bonzais

young: tu ja vas pillar els teus d SourBubble¿?¿? es k nomentero del k tinc

mota¿? crec k era.. la ISS és d NextG (Noves Generacions... jeje.. sperem k NO del PP:-)

senyorX: CORI¿?¿?
                Jo vaig dormir d Tgn a Bcn... MIL_GRÀCIES Young pel servei PORTA-A-PORTA -crec k m´he kedat un eskeixet teu d GrapeHaze

avui vaig molt atabalat amb el partit d´aquesta nit... demà, amb més calma, ja envio els eskeixets del frodo a la capi del reino dispania

Els d skunk#1 del Chian i la Mako + Star d l´Isaki, ja stàn transplantats a testos d 2 litres... AVANTI POBLO!!!

Salut i fins aviat
                OPEN THE BORDERS
                ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Hablando de nicks en verde Frodo,
                  Hace cosa de 5 minutos ( y no habia leido tu comentario ) le he mandado un MP a Kram con algo relacionado
                  per cert Frodo, Blue Cheese and SOM...bones bones
                  "La belleza perece en la vida pero es inmortal en el arte."" Leonardo DaVinci
                  "Daría la mitad de lo que sé por la mitad de lo que ignoro." René Descartes

sigpic

Comentario

Originalmente publicado por Gere Ver Mensaje
                    Hablando de nicks en verde Frodo,
                    Hace cosa de 5 minutos ( y no habia leido tu comentario ) le he mandado un MP a Kram con algo relacionado
                    per cert Frodo, Blue Cheese and SOM...bones bones
                    Wuola Gere , pos si te haces socio te pido que aceptes mi bienvenida , es otra manera de luchar por la legalización . Por cierto no llenes mucho tu agenda pá febrero que tienes que venir a visitar el stand de la AICC en el Spannabis...a que si Mota27?

Gracies por los piropos , tanto la BCH como la SOM seguro que hubieran sido mejores con un buen cultivo .

ah...quins tomacons, neng...un 10

"kram Re: Organizar catas en Tarragona!!!
                    a la que tingui TEMPS, passo pel fil del Gran Mestre Frodo que vull veure fotos d com s´ho kurra amb els eskeixos-bonzais "

Pues us ho agrairia a tots de cor i per soposat esteu tots convidats ,a veure si anem fent pujar el fil, que jo sol no puc .

Supongo que sabeis que podeis entrar en el seguimiento de la Mamihome pinchando el link que sale en mi firma

salutti
                    [IMG]http://www.cannabiscafe.net/foros/
                    PASE SEGUIMIENTO DE LA MAMIHOME

Comentario

estic dels neeeeeeeeeeeeervisssss... d´aci 3 horetes entrar al Camp...

avui toka MAKO_HAZE a veure si tira endavant l´eskeixet... k stà delikadillu... 2 sant canuts i 3 ave-maries... i una foto d la morenetA que no està d+

salut mamut
                      OPEN THE BORDERS
                      ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

a la que tingui TEMPS, passo pel fil del Gran Mestre Frodo que vull veure fotos d com s´ho kurra amb els eskeixos-bonzais

young: tu ja vas pillar els teus d SourBubble¿?¿? es k nomentero del k tinc

mota¿? crec k era.. la ISS és d NextG (Noves Generacions... jeje.. sperem k NO del PP:-)

senyorX: CORI¿?¿?
                        Jo vaig dormir d Tgn a Bcn... MIL_GRÀCIES Young pel servei PORTA-A-PORTA -crec k m´he kedat un eskeixet teu d GrapeHaze

avui vaig molt atabalat amb el partit d´aquesta nit... demà, amb més calma, ja envio els eskeixets del frodo a la capi del reino dispania

Els d skunk#1 del Chian i la Mako + Star d l´Isaki, ja stàn transplantats a testos d 2 litres... AVANTI POBLO!!!

Salut i fins aviat
                        BUfff!! fantastica cata!
                        Me sabe mal pero personalmente declaro a Bud ganador de la cata de salsukis!! como premio deberas defender tu titulo en proximas catas!! sin desmerecer a Gere que estaban muy ricas!!!

empece un par de veces...pero simpre falta algo pa comentar!!
                        y como todos ya habeis comentado las excelencias del dia ... quiero deciros a todos MUY MAL... que no hicimos ni una fotillo pal hilo!!

Kram! asi que la GPH5 te la llevaste...si es que tu to lo que sea de next te mola
                        la skunk... de donde la sacaste...por que que yo recuerde se la quedo jahman...y era un cogollito! de clon ...no seria la DH 7.1?

Mensajes de mi novia:
                        frodo: le quiere hacer una vitrina con unos leds pa tenerla en el comedor!
                        Jahman que la black domina le ha gustao,muy bien cultivada, fina de fumar, aunque se la esperava más ¿potente?....pensva que seria una indica de esas "demoledoras"

Saludos a todos!
                        PD pa la proxima...molaria algo para parar el viento...que hace mucha rasca!!
                        Kram...merci por las camisetas,las pegatas y mecherico!!
                        y no se porque me parece que las Sour buble de alguien se quedaron alli...¿no Isaki?
                        nos vemos en la próxima!...¿vamos abriendo listas?

Seguimiento "Reggae,Cbg,tom..."

Seguimiento Dutch Passion

Comentario

estic dels neeeeeeeeeeeeervisssss... d´aci 3 horetes entrar al Camp...

avui toka MAKO_HAZE a veure si tira endavant l´eskeixet... k stà delikadillu... 2 sant canuts i 3 ave-maries... i una foto d la morenetA que no està d+

salut mamut
                          T'agrada el futbol?! no se perque em pensava que eres un rarillo com jo...d'aqui tres hores jo nire a atracar un banc...que fins que no acabi el partit no hi han forces de seguretat!!
                          Vos dir que es bo un de mako per veure un partit? et posaras dels nervis
                          to esto pa decirte que yo tb tinc la mako...si no et tira me la demanes!

Comentario

Originalmente publicado por chian pit Ver Mensaje
                            T'agrada el futbol?!
                            No! a mi m´agrada EL BARÇA!!!

chian: fa uns 3-4 dijous, vas portar uns eskeixets a LASOSI: Lemon/Diesel, skunk i DanceHall i jo vaig pillar els primers

i si... d´aci una estoneta bon moment per fer trapis k tots els gossos staràn amb morrió

Salut mamut
                            OPEN THE BORDERS
                            ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Iskiis no me confundí, llevé pa que hubiera... pero por qur no sobrevivio la bb? güeno.. VER SI PA LA PCHIMa

Comentario

Originalmente publicado por babilon Ver Mensaje
                                Iskiis no me confundí, llevé pa que hubiera... pero por qur no sobrevivio la bb? güeno.. VER SI PA LA PCHIMa
                                Yo te contesto a eso...edu se monto un rally subiendo, en una paella entrando cruzado se encontro unos ciclistas que vajaban...de manera que tubo que rectificar la trazada,freno de mano,contra volante,reducir a primera y gas! montaña arriba! bueno de lo del rally no estoy seguro pero llego partido!
                                Kram! ara si me quadra lo de la skunk!
                                La dancehall qui se la va emportar al final?que vull saber qui me la tornara a rular si la perdo

Comentario

Trabajando...
                                X