Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Organizar catas en Tarragona!!!

Colapsar
X
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

• Re: Organizar catas en Tarragona!!!

Una cosa, per comprar a la llotja legalment, s'ha de ser peixater o tenir un restaurant, vaja que t'han de tenir fitxat, no pot anar qualsevol a comprar allà. Peeeero, els meus pares tenen un amic que te un restaurant i els compra el peix a preu de cost, a part que tinc uns quants amics pescadors, es pot fer el trapi mig d'estraperlo abans d'entrar a la llotja. Per això ho deia, que puc moure alguns fils.

sigpic
    "La democracia se mide por la libertad que ésta da a sus disidentes, no por la libertad que le da a los conformistas asimilados." Abbie Hoffman

Comentario

si, qui t un amic, t un tresor... diuen

ok ok.. a veure que diu el zën, però per mi ja pots començar a moure els teus fils.. del padrino i si és directament d la barca, sense IVA ni passar x la llotja, menys "punterus"

salut
      OPEN THE BORDERS
      ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Originalmente publicado por kram Ver Mensaje
        bon peix i congelar-lo quin gamarus...

una paelleta nenG... peix FRESC es menja al plat
        Es nota que has anat molts cops al mercat a última hora

La gràcia es que t'arrodoneixen el preu però t'has d'emportar més quantitat Exemple: Noiet! si t'endús tots els llucets que queden t'els deixo a 3€ el kilo , això sí, n'hi han un parell de kilets segur

Entre jo i la Pili no podem amb dos kilets de llucets

Ja ha entès el senyor perquè he dit lo de congelar

PD: voleu que porti els llucets que em queden?

Comentario

esclar, a Esplugues!!! ¿no es ón viu el monti???
          i et veuen a tu... pijet meu... normal que t´escanyin tot el que puguin jo arrosego canes... i el mercat del meu barri és d gitanos
          aqui regatejem amb tot
          OPEN THE BORDERS
          ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

si, qui t un amic, t un tresor... diuen

ok ok.. a veure que diu el zën, però per mi ja pots començar a moure els teus fils.. del padrino i si és directament d la barca, sense IVA ni passar x la llotja, menys "punterus"

salut
            Aquest finde ho comento amb mons pares, a veure que em diuen.

El meu amic pescador es una mica més difícil de localitzar, però em puc acostar a port el dilluns si de cas.

A veure si el Zën fa una llistalacompra i a veure que trobem per aquí, que si es compra així, es com la verdura, ha de ser de temporada.

sigpic
            "La democracia se mide por la libertad que ésta da a sus disidentes, no por la libertad que le da a los conformistas asimilados." Abbie Hoffman

Comentario

Pobrissó Mark que s'ha de barallar amb gitanos per un llucet

ves a cagar (jo cago amb colhogar, no et fot)

Comentario

els dilluns no surten,(almenys els d Gi i B) igual tel troves arreglant xarxes..

esclar dificil d localitzar si és pescador no m´extranya quan tu vas al llit, ell marxa a la barca...

GRÀCIES x tot Mestre
                OPEN THE BORDERS
                ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

els dilluns no surten,(almenys els d Gi i B) igual tel troves arreglant xarxes..

esclar dificil d localitzar si és pescador no m´extranya quan tu vas al llit, ell marxa a la barca...

GRÀCIES x tot Mestre
                  Sip, per això m'hi acostaré dilluns, no van a mar, així els pillo segur Igual hasta també s'apuntaria a la cata si li dic

sigpic

Comentario

Originalmente publicado por rovelló Ver Mensaje
                    Pobrissó Mark que s'ha de barallar amb gitanos per un llucet

ves a cagar (jo cago amb colhogar, no et fot)
                    no cagues amb el cul com tothom?

sigpic

Comentario

Senyor X eres un pedazo de crack, si conseguimos pescado mas barato y encima mas fresco todavía (aparte de ayudar a los pescatas, que los pobres se pegan unas curradas en la mar del carajo y encima no es que cobren demasiado la verdad...) muchísimo mejor!!!.
                      A ver si dice zËN- algo, ya tiene buena pinta la paella y todavía ni está hecha!!!

Un saludo y buenos humos!!!

PD: rovelló y Kram; ni el rey ni el papa...de cagar nadie se escapa!!!
                      sigpic
                      Cultivando sonrisas...

Comentario

Wowowowo!

A la tarde me alargo mas que no veas la carrerilla que llevais.
                        Atencion a la lista de la compra:

- Langostinos
                        - Sepia o calamar
                        - Almejas o chirlas
                        - Mejillones
                        - Gambas ( a ser posible pequeñas, es para darle mas sabor )

En tema de pescado, c'est fini! Recordar que las cantidades no puedo confirmarlas hasta que sepamos cuantos vamos a ser.La idea de ir al pescador es cojonuda!!

Luego sigo

Rovello, com es fa aixo de cagar amb Colhogar? Li envies l'ordre i ell caga per tu o com va aixo?
                        "La belleza perece en la vida pero es inmortal en el arte."" Leonardo DaVinci
                        "Daría la mitad de lo que sé por la mitad de lo que ignoro." René Descartes

sigpic

Comentario

Originalmente publicado por zËN- Ver Mensaje
                          Rovello, com es fa aixo de cagar amb Colhogar? Li envies l'ordre i ell caga per tu o com va aixo?
                          Si la cata és a l'aire lliure ja us faré una demo

Comentario

escamarlanets, llagostins, peix de platja de "contrabando" ...se me fa la boca aigua .

Originalmente publicado por isaki Ver Mensaje
                            ...Y tranquilo que ya me la pasa Frodo, que no sabía que él la tenía...
                            Cuenta con ella man

Originalmente publicado por isaki Ver Mensaje
                            ... (no vaya a ser que tengamos que volver a comer con vasos!!!)...
                            ja no me acordaba y que rica estuvo la paella

Yo ya traeré un paquete de zumitos...

[IMG]http://www.cannabiscafe.net/foros/
                            PASE SEGUIMIENTO DE LA MAMIHOME

Comentario

No he comptat els escamarlans perque ja se n'aniria tot una mica de preu, els he substituit pels llagostins, que tambe quedara de conya ( es mes, n'he fet mes amb llagostins que amb escamarlans, aixxx l'economia d'aquesta m... de pais )

Jo soc partidari de no fer servir les forquilles, l'invent dels vasos va ser autentic. Som al segle XXI, avui en dia ja no s'inventa res nou, tot son adaptacions! Aixi doncs, nosaltres mereixem extendre la costum de menjar amb vas. A mes, d'aqui podria sortir lu de "te ahogas en medio vaso de paella", que seria una bonica metafora per substituir l'actual " Te ahogas en un vaso de agua".

Deixeu-me, avui no hi toco gaire
                              "La belleza perece en la vida pero es inmortal en el arte."" Leonardo DaVinci
                              "Daría la mitad de lo que sé por la mitad de lo que ignoro." René Descartes

sigpic

Comentario

Originalmente publicado por zËN- Ver Mensaje
                                No he comptat els escamarlans perque ja se n'aniria tot una mica de preu, els he substituit pels llagostins, que tambe quedara de conya ( es mes, n'he fet mes amb llagostins que amb escamarlans, aixxx l'economia d'aquesta m... de pais )
                                Em sembla que si els comprem directes al pescador o a la llotja sortirà més barato els escamarlans (nota cultural, els pescadors de la zona en diuen Gadegans o Gadegangs). Em sembla que de llagostí per aquí no el toquen gaire (els congelats son de factoría i venen de l'altra punta del món)

Altra cosa es que sigui temporada, em sembla que per aquí són més de cap a l'estiu.

Per anar fent ambient, special dedicated als pixapins, una cançoneta d'un grup de Cambrils:

http://www.youtube.com/watch?v=eojEG1xFTTM

sigpic

Comentario

Trabajando...
                                X