Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Organizar catas en Tarragona!!!

Colapsar
X
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

• Re: Organizar catas en Tarragona!!!

FELICITATS CHIAN!!!

he llegit que t´has emportat el primer premi d´interior a la copa d´ALACANNABIS

felicitats i que segueixis amb molt bones collites, company

SALUT K NO FALTI
    OPEN THE BORDERS
    ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Originalmente publicado por kram Ver Mensaje
      FELICITATS CHIAN!!!

SALUT K NO FALTI
      bones noticies! zi zeño!
      enhorabona neng!
      per cert..amb quina/s varietat/s t'has presentat

un de bb per celebrar-ho!
      las C+ de el mota:
      http://www.cannabiscafe.net/foros/sh...d.php?t=104945

Si vis pacem para bellum!! :ccnet::peace:

Comentario

FELICITATS CHIAN!!!

SALUT K NO FALTI
        Merci!!!!!!!!!
        Pos si el primer premi indoor!! la veritat es que havent vist les mostres que s'havien presentat no m'ho esperava! Havia vist la que va quedar tercera(En pau de THC valencia, el que va guanyar la copa de valencia) i un parell mes de mostres i ho veia chungo... empensava que si rascaba algo seria al hash pero el de l'emilio(el bruixot /elite seeds)portava unes coses molt fines y es va emportar el primer y el tercer...el segon no el recordo
        D'exterior va guanyar una princess y segon indoor una lavender de delicius...
        Molta calor per estar tot el dia per alla... per una altra el planing es fara diferent! De pasada vaig coneixer algun socis del cc amb els que havia "parlat" y mola coneixer la gent en persona

PD la varietat es session reus ve de genetiques d reggae seeds(jimy) Bones genetiques = bones plantes!!
        Els jutges es veu que eren en juan robledo y en mario bellandi(delicatessen seeds/Reina madre/bella) llastima no haverlo pillat per banda li hagues fet alguna pregunta!

Ya cuan em "recuperi" suposo que podre ordenar una mica els pensaments que encara estic saturat!
        Editado por última vez por chian pit; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/76360-chian-pit en 23/05/2011, 13:36 .

Seguimiento "Reggae,Cbg,tom..."

Seguimiento Dutch Passion

Comentario

Moltes felicitats chian

No m'extranya ke guanyis amb les genetiques ke sempre tens entremans

Por otro lado, malas noticias:

Mi gata negra Ka (apodada atila, hooligan, my sweet destroyer.....) se ha komido literalmente la blue cheese

En fin ke le vamos ha decir pobrecilla kon lo mona ke es

Kreo ke alguno de vosotros teneis una sensi, si no os molesta me mmolaria un par de ramas (vale sin enraizar, ya lo hago yo en kasa)

Un saludo

Salud y buenos humos
          sigpicNinguna bandera me pone carne de gallina
          ninguna bandera me pone de pie
          Barricada
          Las banderas de mi casa
          son la ropa tendida

Comentario

ieps

la sensistar tarragonina la tinc a casa. si no la treus d Tgn, UN CRIT i et tallo branquetes
            la blue cheese m´agradaria recuperarla Benito...frodo... abans d flora s´agrairia

SALUT i bons cultius
            OPEN THE BORDERS
            ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Gran home Chian les nostres felicitacions desde casa!!

Porto molts dies sense postejar, molta feina i moltes coses que fer, em sap greu, no es normal que porti tants dies sense escriure

Com va tot family?

Per cert, he perdut la Reina Madre i si algu la tingues m'agradaria recuperar-la, si no es mol demanar... No em corre pressa, ja que per l'exterior aquest any ja arribo tard
              "La belleza perece en la vida pero es inmortal en el arte."" Leonardo DaVinci
              "Daría la mitad de lo que sé por la mitad de lo que ignoro." René Descartes

sigpic

Comentario

...la blue cheese m´agradaria recuperarla Benito...frodo... abans d flora s´agrairia ...
                sorry yo ya no tengo...la té benitocamel en terra mare que amb els diaes que fa que la va posar deu estar IM PRESIONANTE

[IMG]http://www.cannabiscafe.net/foros/
                PASE SEGUIMIENTO DE LA MAMIHOME

Comentario

Moltes Felicitats Chian!!!!!

Molts ànims per la pròxima collita!!!

Jah man!
                  - NINJAGARDEN -

"pokito a poko entendiendo
                  que no vale la pena andar por andar
                  que es mejo caminar pa ir creciendo"

RIP - Àlex, LMN
                  RIP - Gaspar Fraga
                  RIP - Trixer

Caminant..., caminant..., farem via!!!

Comentario

ieps

la sensistar tarragonina la tinc a casa. si no la treus d Tgn, UN CRIT i et tallo branquetes
                    la blue cheese m´agradaria recuperarla Benito...frodo... abans d flora s´agrairia

SALUT i bons cultius
                    Dons si ke t'agrairia un parell de branques. dema t'envio mp ke ara em fa pal

salut i bons fums
                    Barricada
                    Las banderas de mi casa
                    son la ropa tendida

Comentario

Felicidades Chian!!!, ahi ahí, dejando el pabellón tarrakatero por todo lo alto!!!, me alegro por ti y espero que dentro de poquito podamos probar esa "session Reus"..., estoy seguro de que estará de auténtico vicio .
                      Por cierto que parentales tiene?, cuéntanos un poco sobre ella gañán!!!

Un saludo y buenos humos!!!

PD: Volcano de ice 38 micras a vuestra salud...
                      sigpic
                      Cultivando sonrisas...

Comentario

Buenas familia,

Primer que res, com és de ressibu, felicitar al Chian-pió...

Segon que res, aquí teniu la meva primera nota de cata: http://www.cannabiscafe.net/foros/sh...=1#post2876420 dedicada a valtrus amb molt de carinyu

Ja em direu que us ha semblat i si fa justicia o m'he flipat una mica.

Salut!

sigpic
                        "La democracia se mide por la libertad que ésta da a sus disidentes, no por la libertad que le da a los conformistas asimilados." Abbie Hoffman

Comentario

Que pasa gente!!!
                          Un ángel no, toda la corte celestial ha pasado por aquí!!!, que tal van esos cultivos?, yo el viernes estuve con un amigo y me estuvo enseñando sus plantas, es increíble como algunas personas intentan sacar oro sin ni siquiera preocuparse de sus niñas..., espero que haga caso a los consejos que le di y que saque algo aceptable por lo menos, porque como siga como asta ahora lo lleva claro la verdad .
                          Por desgracia la semana no ha sido todo lo buena que me hubiera gustado , el martes enterremos a mi abuelo (lo cierto es que por distintos motivos no tenía mucha relación con él y no me ha afectado en exceso, pero mi madre pobre si lo ha pasado mal como es lógico aunque ahora ya pasados unos días todo vuelve a su cauce) y además el viernes se me acabó el curro en el gim (el jefe ha acabado en el otro curro que tenía de funcionario y claro, si el viene yo me voy), por suerte mi padre está mirando de meterme en la fábrica donde curra él, a ver si tengo suerte!!!, eso quiere decir que POR FIN tengo la posibilidad de acercarme algún jueves a ver a nuestros vecinos de barna , ahora solo depende de la pasta....

sigpic
                          Cultivando sonrisas...

Comentario

Buenas,

Primero que nada, darte el pésame isaki por lo de tu abuelo. Es ley de vida, pero estas cosas siempre afectan aunque sea poco, en todo caso, me alegro que os esteis recuperando ya.

Sobre lo de las catas de barna, igual si lo organizamos un poco con tiempo tambien me puedo acercar, ahora voy mejor de tiempo tambien. Si quieres tambien puedo poner el coche y repartimos gastos, si acabamos de llenar un coche con un komando tarrako, nos sale tirao.

Que haya suerte con esto del curro

sigpic
                            "La democracia se mide por la libertad que ésta da a sus disidentes, no por la libertad que le da a los conformistas asimilados." Abbie Hoffman

Comentario

Originalmente publicado por isaki Ver Mensaje

eso quiere decir que POR FIN tengo la posibilidad de acercarme algún jueves a ver a nuestros vecinos de barna , ahora solo depende de la pasta....

quan volgueu, aci us esperem qualsevol dijous
                              menys el 16 que molts starem a La XI Parade

a casa nostra és casa vostra... si és que hi han cases d´algú...

un d tijuaneta a la vostra SALUT
                              OPEN THE BORDERS
                              ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Buenas

Si us animeu a anar a Barna un dijous jo m'animo. Total paseu per davant de kasa. Nomes tindrieu ke parar a recollirme i llançar-me del cotxe quan torneu. A part jo socde Barna i us puc fer de guia

Un altre kosa Kram dues branquetes de Sensi a kasa serien molt ben rebudes. Si venim a barna me les podries portar akell dia (no importa ke estiguin arrelades o no kom et vagi millor)

Isaki, em sap greu la mort del teu avi. Molts anims per la teva mami i per tota la familia.

Un altre kosa Viska el Barça i viska Cataluya. Tenim el millor equip del mon, ke dic tenim el millor equip de la historia del futbol. I la base del equip es de kasa fets aki representan tot un pais, una manera de veure la vida, uns valors mes enlla del guanyar o perdre (impresionant el detall del kapi Puyol deixant ke Abi recollis la kopa). I ki no ho vulgui entendre ke es pregunti ¿por que?

Una kosa mes. Joder kom kreixen les Nebula. Ara tenen 12 dies de flora i tenen els cogollos kom las Orange amb 25 (komprovat amb les fotos) i suposadament les Orange nomes trigan cinc dies mes a madurar. Impresionant akesta genetika.

Apa fins aviat.

Salud i bons fums
                                Barricada
                                Las banderas de mi casa
                                son la ropa tendida

Comentario

Trabajando...
                                X