Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

La Kata Dels Dijous (bcn)

Colapsar
X
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

• Re: La Kata Dels Dijous (bcn)

Bueno, això va per a tothom.... si qualsevol més endavant en vulgués branques que ho doni per fet, sobren les paraules vaja... A més d'aquí fins el setembre a l'únic al que em dedicaré es a fer-la creixer com a mare, per que el que és ara no tinc muntat ni tan sols la sala de floració... "Estamos trabajando en ello" com va dir aquell

Comentario

"pd- kin cabró has borrat lo d k t´alegres d no olorar-nos
      per una vegada que tens raó.."by Kram

Es que no es cierto, me gustaria poder oler aunque fuera a sobaco
      , lo que no quita que antes si que olia y se como canta el metro en horas punta, asi que debe ser mas o menos eso. El humo de la hierba debe atenuar ese olor a manada humana sudando. O no... No se, son reflexiones de un anosmicozumbao.
      See you later.

Bang

PD:
      sigpic " Me sentia rara y me fui al lavabo y me emparanoye tanto que pense en ir al siquiatra, pero entonces me acorde de que me habia comido un tripi y pase de ir" by Karmen de la Kata.

Comentario

"pregunta-li al Ruben si adopta més eskeixets per al seu nou pis" by Kram

yo te adopto alguno, que sea rapido y rico pa mi balcon.

taluego

bang
        Ase calooor, turutututu....
        sigpic " Me sentia rara y me fui al lavabo y me emparanoye tanto que pense en ir al siquiatra, pero entonces me acorde de que me habia comido un tripi y pase de ir" by Karmen de la Kata.

Comentario

Hola peña!!!
          Cata ventilada ayer, se noto bastante en el.ambiente.
          Un placer saludar al.mestre [MENTION=77808]Ant[/MENTION] y conocer tambien a [MENTION=15268]barcelonauta[/MENTION], otro dia haver si xarlamos que cuando llegue ya estaba en marxa una conversa interesante.
          Interesante debate tambien sobre crear un hilo... cazadores de mitos pero nos.lo cerrarian a los 2 dias jajjaajjaja. tenemos el.primee.mito.cazado... Gracias a [MENTION=232]gallais[/MENTION]
          Para comentar la cata primero.me.espero.al parte oficial
          LAS SEMILLAS SON COMO UNA CAJA DE BOMBONES; NUNCA SAVES LO QUE TE VA A TOCAR
          No chaval, no es ley de vida tu desigualdad; no te dieron la oportunidad, ESCUPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR

Comentario

Como me alegro que el ambiente del atenuet estuviese más ventilado al menos yo esta semana que viene llevo otro o a lo mejor dos más y un extractor de humos de filtro de carbono pero lo que hace falta para colgarlo es un para de trozos de cadena que hagan de abrazadera y el tubo flexible pero esto ya lo haremos no?

De esquejes no he echo pero ramas tengo de un montón de variedad nueva que ya las pondré por si alguien quiere una ramita o me lo decís y con tiempo si que las enraízo.

Venga kater@s este jueves si que nos vemos para hacer ricos fumables si lleváis el quemador de aceites esenciales hummm mejor que mejor

salu2
            No + MULTAS.

El fascismo avanza si no se le combate.

Comentario

doncs si, bona i ventilada Kata la d ahir
              i M.I.L. gràcies per tots els regalets però, com sempre, el MILLOR regal és la vostra presència i bona companyia

vam ser-hi: Ant, Marcel, Flo, funkopunkoteko, Bang, Rafoot, HumoDenso, Ruben, barcelonauta, Barba, Marcelo, Mikele, gallais i jo..

lio d noms ja que teniem 2 Àlex, 2 jordis, 2 Marcels i 2 Marcs...

[MENTION=15268]barcelonauta[/MENTION] -no vaig portar eskeixos.. si vols el d La Joya d l´Ant, el proper dijous és teu
              [MENTION=5088]Bang[/MENTION] -igual, a tu tel baixo avui a ón sempre

Salut i bona setmana
              Editado por última vez por kram; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/92-kram en 26/07/2013, 13:37 .
              OPEN THE BORDERS
              ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

pd- i espero que el [MENTION=5088]Bang[/MENTION] al final trobes la seva caixeta màgica... of course..

salut

pd- [MENTION=77808]Ant[/MENTION] aquest matí l´he donat 3 super-presecs i un carbassó al meu bro.
                ha marxat la mar d content
                gràcies d 9 i espero et sentisis ahir a gust amb naltros..
                OPEN THE BORDERS
                ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

[MENTION=92]kram[/MENTION] jo no savia que feies anys
                  la semana que biene enmiendo el error
                  No chaval, no es ley de vida tu desigualdad; no te dieron la oportunidad, ESCUPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR

Comentario

Si senyor bona kata la d'ahir!! Com anyorava equestes bones estones...
                    [MENTION=92]kram[/MENTION], okis dijous vinent ens tornem a veure, i sino el següent o l'altre jejeje

[MENTION=77775]HuMoDeNsO[/MENTION] encantado también de conocerte, bueno ya sabes como son las katas por lo menos yo... a la hora, hora y media de estar por allí me quedo nadando en lagunas mentales y desaparezco de toda conversación...

[MENTION=77808]Ant[/MENTION] un plaer coneixer-te, i per la bona conversa.

[MENTION=54802]rafoot[/MENTION] un placer también conocernos, otro día a ver si "petem la xerrada" antes de que la avalancha cannábica invada mi cerebro.

Dijous que ve més

Comentario

Ei [MENTION=123630]LaFUNKOTEKA[/MENTION] me olvidaba de ti.... no si ya digo yo y mis lagunas mentales (seguro que me dejo a alguien más...) un placer también conocerte, aunque solo conversamos un poco al final, pero vaya hay más jueves que longanizas

Comentario

Epa katerus,la cata fue genial, buen ciego cogi en 1h o un poco mas que estube, lo mejor fue poner caras a los nick, lastima que el tiempo vuelo y no pude charlar con casi nadie, fue un placer conoceros y espero repetir pronto.

Originalmente publicado por HuMoDeNsO Ver Mensaje
                        Hola peña!!!
                        Cata ventilada ayer, se noto bastante en el.ambiente.
                        Un placer saludar al.mestre [MENTION=77808]Ant[/MENTION] y conocer tambien a [MENTION=15268]barcelonauta[/MENTION], otro dia haver si xarlamos que cuando llegue ya estaba en marxa una conversa interesante.
                        Interesante debate tambien sobre crear un hilo... cazadores de mitos pero nos.lo cerrarian a los 2 dias jajjaajjaja. tenemos el.primee.mito.cazado... Gracias a [MENTION=232]gallais[/MENTION]
                        Para comentar la cata primero.me.espero.al parte oficial
                        El placer fue mio, lastima que coincidimos poco tiempo y casi ni hablamos, no da tiempo con tanto perolo circulando, jejeje

Originalmente publicado por kram Ver Mensaje

pd- [MENTION=77808]Ant[/MENTION] aquest matí l´he donat 3 super-presecs i un carbassó al meu bro.
                        ha marxat la mar d content
                        gràcies d 9 i espero et sentisis ahir a gust amb naltros..
                        Espero que li agradin el pressecs i el carbasso, jejeje, esclar que em vaig sentir a gust amb vosaltres i amb ganes de repetir

Originalmente publicado por barcelonauta Ver Mensaje
                        [MENTION=77808]Ant[/MENTION] un plaer coneixer-te, i per la bona conversa.

Dijous que ve més
                        El plaer va ser meu, si al final amb tant fum acabas perdut en el espai, jejeje

Salut
                        Mi seguimiento http://www.cannabiscafe.net/foros/sh...-olla-LED-S-GO
                        sigpic

Antes del hombre,Bosques, despues del hombre, Desiertos

Comentario

[MENTION=77808]Ant[/MENTION] ahir van caure les dues d MKB1 dinant amb el meu bro, la seva dona i un nebodet que feia 49 anys, i a tots ens va agradar força lo puto KRACK!!

quan vaig tornar a casa tenia la meitat d les plantes per terra per el vent..
                          hauré d´aprofitar aquesta setmana per fer els últims i definitius transplantes.. quins dies són "bons", Ant??? aixi, en bona torreta ja no volquen

Avui caurà la C+ NO-bilbo d l´eskeixet que em vas portar
                          maca, maca si. 56 dies d flora int/ext.

Salut i bons cultius
                          OPEN THE BORDERS
                          ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Originalmente publicado por kram Ver Mensaje
                            [MENTION=77808]Ant[/MENTION] ahir van caure les dues d MKB1 dinant amb el meu bro, la seva dona i un nebodet que feia 49 anys, i a tots ens va agradar força lo puto KRACK!!

quan vaig tornar a casa tenia la meitat d les plantes per terra per el vent..
                            hauré d´aprofitar aquesta setmana per fer els últims i definitius transplantes.. quins dies són "bons", Ant??? aixi, en bona torreta ja no volquen

Avui caurà la C+ NO-bilbo d l´eskeixet que em vas portar
                            maca, maca si. 56 dies d flora int/ext.

Salut i bons cultius
                            M'alegra que os agrades a tots, ahir tambe estaba de cumple i van caure 2 i altres coses, jejeje.

Per fer el ultim trasplant jo ara aprofitaria el cuart menguant i lluna descencent amb contelacio terra(arrel) que estimulara la floracio, el dia perfecta es el divendres dia 2 per la tarda ja que coincideix tots el parametres pero tambe son bons 31, 1 y 2 pel mati nomes que en aquests dies la lluna es ascendent.

Hi ha dirasque et sembla aquesta C+, per cert totes les mostres estan de mort, la Lilly surten totes iguales o casi per lo que es veu.

Salut
                            Mi seguimiento http://www.cannabiscafe.net/foros/sh...-olla-LED-S-GO
                            sigpic

Antes del hombre,Bosques, despues del hombre, Desiertos

Comentario

Originalmente publicado por Ant Ver Mensaje
                              M'alegra que os agrades a tots, ahir tambe estaba de cumple i van caure 2 i altres coses, jejeje.

Per fer el ultim trasplant jo ara aprofitaria el cuart menguant i lluna descencent amb contelacio terra(arrel) que estimulara la floracio, el dia perfecta es el divendres dia 2 per la tarda ja que coincideix tots el parametres pero tambe son bons 31, 1 y 2 pel mati nomes que en aquests dies la lluna es ascendent.

Hi ha dirasque et sembla aquesta C+, per cert totes les mostres estan de mort, la Lilly surten totes iguales o casi per lo que es veu.

Salut
                              ok, tallaré les minis aquests dies i aixi faig lloc per les definitives d temporada el proper cap d setmana

la MKB1 té rollet d´agulla oi? amb canailles, almejes i escopinyes, entra sol

i si ara tinc en flora avançada l´eskeix d la teva Lilly i fot la mateixa olor que la que vaig treure d llavor, llastima que em va palmar l´exkeixet que vaig treure abans d passar aquest a flora.. ja t la demanaré més endavant si la mantens, que la veig molt bona candidata per cultius d´hivern..

Salut!
                              OPEN THE BORDERS
                              ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Bona nit!!!
                                El.dijous si no hi ha inconvenient pujare amb un amic, fan de les.herbetes de la cata

Comentario

Trabajando...
                                X