Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

La Kata Dels Dijous (bcn)

Colapsar
X
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

• Re: CATA de los JUEVES

Buenas nois.
    Kram la pb5 la tengo a buen recaudo ahora creciendo bien, pero no le.puedo sacar rama porque la he tenio con poca luz hasta ahora que me quitado cosas de encima.
    Empiezo un mega testeo de ramas y semis.
    Funko, que buscas quimico o organico? Porque el fungi killer ese es organico en teoria. Con los hongos y las plagas es con lo unico que no me importa darle quimico y no arriesgar. Siempre que no sea flora mas de 3 semana

Enviado desde mi GT-I9506 mediante Tapatalk
    LAS SEMILLAS SON COMO UNA CAJA DE BOMBONES; NUNCA SAVES LO QUE TE VA A TOCAR
    No chaval, no es ley de vida tu desigualdad; no te dieron la oportunidad, ESCUPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR

Comentario

• Re: La Kata Dels Dijous (bcn)

Originalmente publicado por LaFUNKOTEKA Ver Mensaje
      Joooderr no shavia que venien de la colega del "pati", jajaj la òstia...a vegades la veig pel barri....
      OBERON??.... us anava a dir... que apart de la cola de caballo.. que li foteu per donarli canya als fongs, mildiu, royas...micro ácaro... i aquestes merdes? per anar variant y tal!!!! ara tinc el fungikiller i sembla que va bé....però mai se sap ja sabeu.... he hagut de matar 5 plantes que estaven fotudes no es desenvolupaven.. i passava d'arriscar que es contegiessin més...he pogut treure alguna criti y Gran tiburón destrozAOS #3 a ver si me llega pa la KATA algo...jajaj....

GUERRA a los bixos invisibles jajajjaa (y a la poli claro bixos bien visibles ACAB)

al pan-pan y al vino-vino... diuen..
      pq tu ho entenguis als bitxos un mata-bitxos i als fongs un especific per fongs.
      detectar el PROBLEMO és la base

gràcies igualment però m´esperaré a veure si m´arrelen i sinò ja li treure més branquetes. no problemo.

saluts
      Editado por última vez por kram; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/92-kram en 22/04/2014, 10:00 .
      OPEN THE BORDERS
      ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

holahola!

Avui he parlat amb el maese per telèfon. [MENTION=92]kram[/MENTION] i [MENTION=1374]escubidoo[/MENTION] agrair-vos l'atenció i donar-vos MIL x MIL GRACIES, ens anirà de fàbula!

De l'Agent Orange recordo vagament algun cabdell que vai probar algun dj em sembla....la veritat no puc fer-ne gaire memoria pero tot el que el mestre Kram digui que es bo, donem per segur que serà bo

Doncs apa, ens veiem dijous si la cosa no s'enterbola i em truquen demà que al final hi haig d'anar de tarda

Una abraçada!
        "La belleza perece en la vida pero es inmortal en el arte."" Leonardo DaVinci
        "Daría la mitad de lo que sé por la mitad de lo que ignoro." René Descartes

sigpic

Comentario

Originalmente publicado por kram Ver Mensaje
          ...i si en voleu, tb en tinc d l´Agent Orange, doceta, bon high.

salut i fins dj
          ...a mi ja s´em fa la boca aigua... gracie mille

Originalmente publicado por escubidoo Ver Mensaje
          ...@Zen yo puedo pasarte algunas cosas que tengo variado,te lo preparo para la semana que viene,ok ...
          Scubi I love you

Pos eso, que mañana subimos a "expoliar" a la tropa , si necesitais Bacillus, jeringuilllas de plastico de 20 ml, pipetas medidoras, jiffys, clonex o cualquier otra cosa (q yo tenga,claro) pos no teneis mas q pedirlo .

Mus vemus gente
          [IMG]http://www.cannabiscafe.net/foros/
          PASE SEGUIMIENTO DE LA MAMIHOME

Comentario

seeee [MENTION=77775]HuMoDeNsO[/MENTION] un quimikaazoooooo....algo potente!! jajaj pa las qu etengo en creci pa las de flora organico... y cuando estan cogolladas.. ya.. no le echo na.. apartir de 3era.. como dices master ;D

[MENTION=92]kram[/MENTION] ooook doncs no la posaré encara a flora...!!! avuí el del grow deia que apart qu eli porti fotus.. que potser microácaro... tu mho deies tb no?

Comentario

sip, fotien tota la pinta.. i a la k la compi el va veure
              em va dir que em deixes d´hòsties i el va tirar..

el MICRO és fotut pq no es veu a simple vista..
              jo prefereixo l´aranya RATA k, almenys, li veus la cua tota negrota i grandota...

ens veiem demà
              salut
              OPEN THE BORDERS
              ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

[MENTION=77808]Ant[/MENTION] [MENTION=77775]HuMoDeNsO[/MENTION] [MENTION=123630]LaFUNKOTEKA[/MENTION]

¿com teniu la PB nº5??
                és que la meva la tinc descontrolada d´alçada i no hi ha manera que m´arrelin eskeixets
                i no vull caparla per dalt..

Ant: a veure quan pujes a la capi
                i si recordes la meva PARRA agraït M.I.L.
                Epa germa grand,nomes trinc una PB, no posa nº pero segur que sera la 5,en aquests moments tinc 2 branquetes al clonador,si surten endevant 1 es per tu, vaig estar miran parres i crec que et portare una de moscatell,jejeje,estic testan la peldañoled i es calenta una mica, si veig que te que portar problemes et fare 2 o 3 bombilles.

Salut
                Mi seguimiento http://www.cannabiscafe.net/foros/sh...-olla-LED-S-GO
                sigpic

Antes del hombre,Bosques, despues del hombre, Desiertos

Comentario

Originalmente publicado por Ant Ver Mensaje
                  Epa germa grand,nomes trinc una PB, no posa nº pero segur que sera la 5,en aquests moments tinc 2 branquetes al clonador,si surten endevant 1 es per tu, vaig estar miran parres i crec que et portare una de moscatell,jejeje,estic testan la peldañoled i es calenta una mica, si veig que te que portar problemes et fare 2 o 3 bombilles.

Salut
                  qui d jove no treballa.. d vell fuma sota LA PARRA (kram-versió:-) jaja
                  gràcies germanet, ets un SOL

jo et guardo eskeixet d la BubleGum d´Almeria
                  treu bons pepinakos i pel que veig, deu ser ràpida..

la que m´esta agradant força també, és el d Critical x JH, que em vas dir que no era la Critical/Jack sinò un creuament d´un compi del foro ¿oi? fot molt bona olor amb bons pepinakos molt resinosos i amb olor allimonat. mola!

demà pujen tarrakokaterus, si t´animes, ja saps ón som

Salut i fins aviat company
                  OPEN THE BORDERS
                  ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Originalmente publicado por Zen Ver Mensaje
                    holahola!

Avui he parlat amb el maese per telèfon. [MENTION=92]kram[/MENTION] i [MENTION=1374]escubidoo[/MENTION] agrair-vos l'atenció i donar-vos MIL x MIL GRACIES, ens anirà de fàbula!

De l'Agent Orange recordo vagament algun cabdell que vai probar algun dj em sembla....la veritat no puc fer-ne gaire memoria pero tot el que el mestre Kram digui que es bo, donem per segur que serà bo

Doncs apa, ens veiem dijous si la cosa no s'enterbola i em truquen demà que al final hi haig d'anar de tarda

Una abraçada!
                    ei zen&frodo

doncs no se si hauràn arrelat les d´agent orange
                    Però un d bublegum (sele del zalv, d´Almeria; bona matu) el d BlueCheese d rigor i algun altre, segur que us porto i després que el Maese frodo ja les eskeixi com toca

Salut i fins demà companys

pd- l´agent orange la vas katar a l´altillo d la festa del Pano jugant (bé.. pulin-nos) al holden
                    demà no hi ha timbeta¿?¿? jajaja
                    és que tant tu com el gallais, és veure-us i pensar en les cartes... jajaja
                    salut
                    Editado por última vez por kram; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/92-kram en 24/04/2014, 00:07 .
                    OPEN THE BORDERS
                    ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

ei zen&frodo

doncs no se si hauràn arrelat les d´agent orange
                      Però un d bublegum (sele del zalv, d´Almeria; bona matu) el d BlueCheese d rigor i algun altre, segur que us porto i després que el Maese frodo ja les eskeixi com toca

Salut i fins demà companys

pd- l´agent orange la vas katar a l´altillo d la festa del Pano jugant (bé.. pulin-nos) al holden
                      demà no hi ha timbeta¿?¿? jajaja
                      és que tant tu com el gallais, és veure-us i pensar en les cartes... jajaja
                      salut

Hey! Que si en montem una improvitzada aixi en plan maco no tinc problema, ben segur que en Frodo també s'apuntaria, continuem amb les tarrakotimbes sovint

Ets un mestre, mil mercès! I aixo de pulir-vos, si home, va ser tot peixet Ja recordo el cabdell d'Agent Orange, si va ser a l'altillo si..un toc a taronjeta molt molt bo, juraria que va ser en aquell moment que vaig comentar alguna cosa de records d'una Orange Bud que tenia el germà d'un amic quan començavem a fumar...com ha plogut

Si voleu fer timba, aviseu i ben segur que pujariem abans

Bona nit senyors, fins demà!
                      Editado por última vez por Zen; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/100505-zen en 24/04/2014, 00:27 .
                      "La belleza perece en la vida pero es inmortal en el arte."" Leonardo DaVinci
                      "Daría la mitad de lo que sé por la mitad de lo que ignoro." René Descartes

sigpic

Comentario

la timba abans d la kata, cansa molt [MENTION=100505]Zen[/MENTION]
                        m´espero a dissabte que em pulin els "d casa"

ens veiem a les 8

[MENTION=77775]HuMoDeNsO[/MENTION] ¿baixes avui?
                        OPEN THE BORDERS
                        ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

bon dia!
                          avui no puc asegurar res
                          he anat a preguntar per les teves caixetes i encara no han arribat, el amic D arriba demà de Colorado i tornaré a fer pressió.
                          si puc no m'ho perdo aquesta tarde.
                          LAS SEMILLAS SON COMO UNA CAJA DE BOMBONES; NUNCA SAVES LO QUE TE VA A TOCAR
                          No chaval, no es ley de vida tu desigualdad; no te dieron la oportunidad, ESCUPELE AL SISTEMA Y NUNCA DEJES DE MOLESTAR

Comentario

Bueno compañeros luego nos vemos bajo las pepas de kram si alguien quiere que de un toque y algún esquejillo para repartir ok

Un peta a vuestra salud

Salu2
                            No + MULTAS.

El fascismo avanza si no se le combate.

Comentario

no son pami, son pal amigu cogollito k cada viernes me dise k los d la kata somos unos ráncios..

talue
                              OPEN THE BORDERS
                              ALL POWER FOR THE PEOPLE

Comentario

Buono giorno tutti , genial lo de ayer , risas i kata a tutti plen . [MENTION=92]kram[/MENTION], [MENTION=3925]sita[/MENTION]r, [MENTION=1374]escubidoo[/MENTION], gracias por esos pezos eskejes (la mamihome ya esta q echa humo ), especialmente esa grape fruit "testada" convenientemente por scobi con el test "scobi resisitant"...jajajajaja, a todos los demas gracias por vuestra compañia .

Cuidaros y buenos cultivos !

[IMG]http://www.cannabiscafe.net/foros/
                                PASE SEGUIMIENTO DE LA MAMIHOME

Comentario

Trabajando...
                                X