Anuncio

Colapsar
No hay anuncio todavía.

Criadores de cannabis

Colapsar
Este es un tema Anclado.
X
X
  • Filtrar
  • Tiempo
  • Mostrar
Limpiar Todo
nuevos mensajes

• Re: Criadores de cannabis

Originalmente publicado por Mr. T Ver Mensaje
    algunos estariamos dispuestos de acompañarte
    con ese avatar ke gastas , cualkiera te kiere entre sus filas
    ◾"La razón de la sinrazón que a mi razón se hace, de tal manera mi razón enflaquece, que con razón me quejo de la vuestra fermosura."

Comentario

Nada, que me hago un sitio para luego. Estos tendrán el pellejo menos correoso.

Edito: lo citado más abajo debe decir, más o menos, esto:

La verdad

“Estos tipos (DNA) han pasado por encima de todos su viejos contactos antes de saltar del barco y mudarse a Amsterdam. Ahora actúan como si California no pudiera medirse frente a Amsterdam cuando la mayoría de dueños de tiendas europeas no podrían distinguir la Kush de una bolsa de maría de grado medio. ¿Realmente tienes que delatar a tus viejos colegas antes de hacer pasta en Europa? . No apoyaré a DNA...ni nadie en California que conozca la verdad sobre estos mendas”.

Modelo de negocio de DNA: Sobresaliente
      Hacerse amigo de cultivadores: Notable
      Contrabandear semillas de cultivadores a Amsterdam: Aprobado
      Delatar a todos tus viejos contactos para asegurarte la inmunidad: Suspenso
      Enjuágate la boca y repítelo.

Que se joda DNA”

Originalmente publicado por Raco Ver Mensaje
      Da Truth

"Mar 23 2010,
      Da Truth

Mar 23 2010, 12:04 pm
      "These dudes rolled over on all of their old connections before they jumped ship and moved to Amsterdam. Now they act like California doesn't hold its own against amsterdam when most of the euro shop owners couldn't tell kush from bag of mid grade. Did you really have to snitch on your old pals before making bank in Europe? I will not support DNA.. and neither will anyone in Cali who knows the truth about these dudes".

DNA Business Model A. Befriend growers. B. Smuggle seeds from growers to Amsterdam. C. Rat out all of your old connections in order to gain immunity D. Rinse and repeat

Fuck DNA"
      Editado por última vez por beginner; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/9954-beginner en 26/10/2010, 19:00 . Razón: Explicada arriba
      As soon as we stop wanting to improve, we stop being good (Bernard of Clairvaux)

Comentario

""miraremos de meterles a los de Paradise ""

y estos tambien mostrando la hilacha ...
        no me digas que se robaron la Sensi Star ??

salud
        PAZCIENCIA ¡¡¡

Reforma Agraria Chilena ...Despenaliza

Comentario

Originalmente publicado por productoverde Ver Mensaje
          ""miraremos de meterles a los de Paradise ""

y estos tambien mostrando la hilacha ...
          no me digas que se robaron la Sensi Star ??

salud

jejejej a ver,que sabeis de Luc? algún "brown" digno de mención?

Me han preguntado varias veces si sabía la genética de Nebula(Starcloud)...esto es lo que he encontrado:

"Taking a closer look at Nebula`s genetics reveals its secret of success: She is composed of a fruity sweet US Haze-dominated genetic line and the spicy Master Widow, a White Widow cross in the 13th generation (at that time) developed by Dutch seed breeder Ingemar. This fine Mostly Sativa genetic lineage represents a perfect synthesis of both parents, Nebula tends to have that trade mark white appearance of the White Widow family combined with the fruity sweetness and soaring high of the Sativa parent."

@ gabion,
          pues anda que el tuyo anterior...ufff que escolopendra...cada vez que veía un post tuyo,esa noche tenía una pesadilla ....

http://www.youtube.com/watch?v=pM0wL_lXfUY
          Editado por última vez por Raco; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/2541-raco en 26/10/2010, 17:36 .
          sigpic
          http://www.grapheine.com/bmovie-tv/a...153fc2442.html

Comentario

@ gabion,
            pues anda que el tuyo anterior...ufff que escolopendra...cada vez que veía un post tuyo,esa noche tenía una pesadilla ....
            rl]
            .je era la novia de gollum ,,suerte ke me tope estas lepiotas el otro dia
            ◾"La razón de la sinrazón que a mi razón se hace, de tal manera mi razón enflaquece, que con razón me quejo de la vuestra fermosura."

Comentario

Hola:
              Yo tengo oido por hay comentarios como que Luc se compro un macho de widow (por el que debio de pagar una pasta interesante),y que con ese macho practicamente se monto el banco de semillas cruzandolo con todo lo que tenia por hay.Abracadraba, sopa de cabra!
              Saludos.

Comentario

La verdad,no se apenas nada sobre Paradise...se decía que la Sensi Star pudiera ser derivada de una Shiva x NL...
                sigpic

Comentario

La verdad,no se apenas nada sobre Paradise...se decía que la Sensi Star pudiera ser derivada de una Shiva x NL...
                  Yo lo que puedo decir es que me han salido platanitos de unos esquejes...osea, el indoor con 7 w.rhino y 8 sensistar....pues acaba de quedar hoy la mar de espacioso...en fin....esto pasa por lo que pasa....por capullo¡¡¡...."¡¡noooo, no hermafrodita¡¡¡"...decia el otro...ya vera cuando le vea.

Paradise Shiits¡¡¡¡

Edito:...Por supuesto....los esquejes de SensiStar venian de madre feminizada

Comentario

Originalmente publicado por morfeo17 Ver Mensaje
                    Hola:
                    Yo tengo oido por hay comentarios como que Luc se compro un macho de widow (por el que debio de pagar una pasta interesante),y que con ese macho practicamente se monto el banco de semillas cruzandolo con todo lo que tenia por hay.Abracadraba, sopa de cabra!
                    Saludos.
                    Pues que yo sepa ni una solsa de las geneticas que vendia al principio tiene white widow .

Comentario

“Echándole un vistazo más cercano a la genética de la Nebula se revela el secreto de su éxito: está compuesta por una línea estadounidense dulce y afrutada, en la que domina la genética Haze y por la especiada/picante Master Widow, un cruce de White Widow en su generación F13 (por ese entonces) desarrollada por el criador de semilla holandés Ingemar. Esta excelente genética de linaje mayormente sativa representa una síntesis perfecta de ambos parentales, la Nebula tiende a tener la apariencia blanca tan propia y característica de la familia de la White Widow, combinada con el sabor dulce y afrutado y el pelotazo elevado del parental sativo.”

Me han preguntado varias veces si sabía la genética de Nebula(Starcloud)...esto es lo que he encontrado:

"Taking a closer look at Nebula`s genetics reveals its secret of success: She is composed of a fruity sweet US Haze-dominated genetic line and the spicy Master Widow, a White Widow cross in the 13th generation (at that time) developed by Dutch seed breeder Ingemar. This fine Mostly Sativa genetic lineage represents a perfect synthesis of both parents, Nebula tends to have that trade mark white appearance of the White Widow family combined with the fruity sweetness and soaring high of the Sativa parent."
                      As soon as we stop wanting to improve, we stop being good (Bernard of Clairvaux)

Comentario

La verdad,no se apenas nada sobre Paradise
                        Eso explica que no me haya encontrado esta mañana al levantarme con seis tochos a traducir, después de haberlo casi pedido

Pues nada, Raco, elige a placer el próximo objeto de desuello, no vayamos a coartar la inspiración del artista.

Total, hasta la fecha, bajo sus cueros, todos son del fenotipo rojo . Nunca sale ni el azulado ni el verde... ¿y si los tiño o photoshopeo, como Soma?

Comentario

Narco Renda,es su revista Treating Yourself :-)

Marco Renda
                          23rd February 2010, 08:21 AM
                          All of the Dinafem genetics are KNOCK OFFS of other seed company's
                          All I am saying is that they fem other peoples genetics. They didn't really create their own line of genetics. There are quite a few seed company in Spain doing this from what I here.

Marco
                          sigpic

Comentario

A Marco le dan recuerdos de parte de Sam the Skunkman ...

http://qik.com/video/3692502

Sam_Skunkman
                            "RESIN BREEDER"

Marco:
                            "Now I said that maybe just maybe you didn't sell feminized seeds but that still didn't answer the accusations on you teaching others on how to make feminized seeds."

First of all if you can't accept that I never sold feminized seeds, not even one, then you have zero ability to discern the truth. I mean on one hand you claim to have such a special relationship with all the Dutch seed companies, on the other hand you can not name a single company I ever sold feminized seeds to. Why not?
                            Or show that I ever taught any seed company how to make feminized seeds, you can't because I never taught anyone how to do it. Plain and simple your accusations are a lie. Just list the guy or the company I taught, even one. You can't because it never happened.
                            As for my informing all the Dutch seed companies of your actions and my thoughts that they might not want to support this kind of a magazine (TY), I am not ashamed of this you deserve anything that might happen for all the lies about me that you printed in your rag, as well as fucking outing my real name, you snitch enabler.
                            You flail around trying to defend your actions and those of Joe the author, but you refuse to admit any wrong doing, all the time saying how you always correct faults in editorials.
                            I am sorry but you have not corrected this story, and you can't, you douche-bag you all ready published my name, as well as never admitting all the accusations in the article are just lies, every single one.
                            First of all I have no business relationship with either Milla or Bubbleman, zero, I have never made a single penny from bubble bags from anyone. What I did do is try and help both Milla and Bubbleman and anyone else that asked for my help to improve their product, not for profit but to help others be able to make water hash cheaply at home, I would of even helped Reinhard Delp and his XTR 1000 which I first saw at the HTCC in 1997. But he was freaked out when he showed up at the 1997 HTCC and was smoking his alleged worlds best hash (his water hash) and Rob and I had much better water hash made with the Aqua Bob, and some of my dry sift which was even better then the water hash. When we explained we had been using this device for a decade, he denied it was true, but I really just ignored him and his poor quality resin as he seemed blind to any change and said things like my hash was to strong for everyone. What a puttz. Of course Rob Clarke and I had been using a device Rob built called the Aqua Bob for ten years by then, and we showed to anyone that was interested, as we had no interest in profiting from or patenting the process, as well as me offering instructions for making simple Sadhu Sam water hash in a jar in an add in HT, again 10 years before Reinhard showed up on the scene with his "new" invention.
                            I really have no economic advantage regardless of who's device was first, who has a patent, or if a patent should of been granted to a discovery that was already public information when I distributed my instructions on how to make water hash 10 years earlier, as well as the simple fact Reinhard was selling his devices to Milla before he applied for his patent, which from my limited understand of patent law is a big no no. A patent must be for a new idea, not a device already in commerce or an idea already in public domain.
                            I got sucked into this fight by Joe Pietri, he assumed all kinds of lies about me and others, and is still doing so today. Marco is just someone that got fooled by Joe and believed all Joe's lies and then printed the story with zero effort to fact check first.
                            Marco says I am the devil and can't be believed or trusted, fair enough, but where is the Dutch company that I sold feminized seeds to? Where is the company or even individual that I taught to make all feminized seeds, you can't name one it never happened....
                            Reinhard's device was not first, not by 10 years, I still have the somewhat broken remains of the Aqua Bob, I was going to save it for a Cannabis museum some day....
                            I am still waiting for the list of companies I sold al female seeds to or taught to make all female seeds, Marco, until you can find one, how about you just admit you were a snitch enabler and go hang your head in SHAME. If this is how you are helping the Cannabis medical community, then god help us all.....

I ask all advertisers to avoid TY magazine unless you want to support this kind of journalism, remember you just might be next to be outed or have stories full of lies about you or your biz, all in the name of "freedom of the Press"

-SamS

Marco Renda
                            Indica Lover

"Quote:
                            Originally Posted by VagPuncher View Post
                            Hey Marco,

Aren't you going to respond to Raco about DNA stealing his X18 cut?"

I will contact DNA and ask them about the accusations.

Take Care and Peace
                            Marco

Marco Renda
                            Indica Lover

"I called DNA this morning and spoke with A and he denies that they stole any genetics from anyone. I was told that there is NO TRUTH to any of the allegations which have been brought up."

Raco
                            secretion engineer

Quote:
                            Originally Posted by Marco Renda View Post
                            "Yea keep on supporting the ripoff artists!"

Fired straight back at you...
                            Editado por última vez por Raco; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/2541-raco en 26/10/2010, 20:23 .
                            sigpic

Comentario

"Todas las genéticas de Dinafem son copias fraudulentas de otros bancos de semillas.
                              Todo lo que estoy diciendo es que ellos feminizan genéticas ajenas. Ellos no crearon su propia línea de genéticas. Hay bastantes compañías en España haciendo esto, por lo que he oído"

¿Alguien sabe si su Blue Widow es "remezclada" de Blueberry y White Widow? ¿O es una S1 de una selección de ese híbrido, ya conocido? De ser esto último, valdría la pena buscar el original.

Narco Renda,es su revista Treating Yourself :-)

Marco Renda
                              23rd February 2010, 08:21 AM
                              All of the Dinafem genetics are KNOCK OFFS of other seed company's
                              All I am saying is that they fem other peoples genetics. They didn't really create their own line of genetics. There are quite a few seed company in Spain doing this from what I here.

Marco

Comentario

tengo un colega que tiene unos paquetes de hace unos años de jack herer y de nebula, dice que va a intentar sacar algo de la vieja escuela.

que triste que nos conozcan en el extranjero por ser unos copiadores de geneticas. esperemos porque tenemos gente muy muy apta para que esto torne en unos cuantos años.
                                Editado por última vez por Mr. T; https://www.cannabiscafe.net/foros/member/6398-mr-t en 26/10/2010, 20:57 .

sigpic
                                “Mientras nuestro cuerpo deambula por las montañas, nuestro espíritu se siente libre…” HUS Hsa-k’o

Comentario

Trabajando...
                                X